Mitt Allt

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Tarja Holstikko - 11 maj 2012 22:11

Hundra saker på g,eller nästan.Många måsten just nu,så blogga har jag inte mycket tid till.Mayas nya säng,håller jag på att måla,så snart är den färdig.Tror jag ska ha texten så älskad från första stund.hade tänkt att texta det själv,men tyvärr så är jag inte duktig på det.så då köper jag nog en väggtext...så massor av blommor lär jag göra,och paprika..ska måla om min kökspall..och så hittade jag en fin stol i svinö som jag ska klä om och måla vit..fick sålt grejor idag oxå.mest skit tyckte jag,men inte dom som köpte,så det blev några lappar idag med:). Ska nog ta o fota pardörrarna jag hittade där,är från 1800-talet.säljer dom på blocket tänkte jag,dom var väldigt fint bevarade.Måste planera min tid noga så jag hinner med allt..jag mår bäst av att ha saker att göra..här är det inte nå soffhäng inte.:) bara att köra på...visst ja...jag måste annonsera bättre om loppisen jag har..annars så kommer det ju inga folk..kram på ER//tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards