Mitt Allt

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Tarja Holstikko - 4 maj 2012 08:45

Att jag är helt värdelös att skriva i bloggen,men just nu i mitt liv jag jag väldigt mycket att göra.Så jag har inte haft tid till detta.                         Lovade gubben min att jag skulle ta det lungt nu när tjejorna är på dagis/skolan...han rättare sagt tvingade mig..


då tänkte jag passa på att skriva här lite,fast av allt så skulle jag vilja fixa med en del grejor,men men

Jag och Mathilda håller på och fixar iordning för en loppis i svinö,vi har börjat rensa en massa,och så finns det en hel massa kvar att göra..Få se om vi öppnar imorgon,det kommer finnas en skylt nere vid vägen till svinö om det är öppet.

Det finns kläder,böcker,möbler,verktyg,resväskor,ja allt möjligt..Hm en fin fotölj har jag där,som jag inte skulle ha velat sälja,men vi har inte plats här hemma för den =(....antika grejor o nya o gammla saker finns det..Har inte satt pris på allt,,,för mycket jobb,så den som vill köpa nåt det inte finns pris på får helt enkelt fråga,eller ge ett bud. Det är det vi håller på med just nu förtiden.


Förhoppningsvis kommer vi iväg till klippanfesten,jag har redan beställt kläder till detta evenemang

 

Väldigt fin,tycker jag,få se när den kommer på posten.Beställde den från Asos..skit snygga kläder har dom,,och så har dom fri frakt till sverige! inte fy skam

 

Och denna tunika beställde jag oxå,fast på ellos,kommer bli skitsvårt att bestämma sig för vilken man ska ha.

Om man nu kommer iväg. Biljetterna har jag redan =)

Nowalie har fått sin första tand här om dagen,så gnällig o jobbig har hon varit på natten,,undrar när hon ska sova en hel natt????

Annars då?! jo vi tillbringar mycket tid ute nu när det är fint väder,,tror kanske vi kommer att få en inglasad uterum..gubben har myror i brallan så han vill bygga nåt..och ja det skulle sitta fint,för här vid sjön blåser det mycket,så det skulle va mysigt att kunna sitta inne fast ute,,äch ni fattar vad jag menar.

 

HI Hi mina fina påskköärringar,snart springer dom i bikini,för snaart är det sommar =)

Färdig vilat för idag,du blir det att snygga till sig för att sedan hämta gonosarna på dagis =)


KRAM// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards