Mitt Allt

Alla inlägg under augusti 2012

Av Tarja Holstikko - 31 augusti 2012 12:19

Morgon promenaden avklarad, barnen fått mat, själv sitter jag här o skriver& äter..Gubbs är ute o cyklar, så vet ej när han behagar att komma.
Gubbar gubbar,,,, tror ni han såg jag varit till frissan..svar nej.. Underbara karl!!
Nu vill jag bara åka på bio , o äta god mat!! få kolla vilken dag/ eller om magic mike går nu...hoppas.
kram

T

Av Tarja Holstikko - 30 augusti 2012 20:05

Av Tarja Holstikko - 30 augusti 2012 19:24

Var rätt länge sedan jag hade håret utsläppt. Har kommer några bilder på nya frillan som jag lovat

Av Tarja Holstikko - 30 augusti 2012 19:24

Var rätt länge sedan jag hade håret utsläppt. Har kommer några bilder på nya frillan som jag lovat

Av Tarja Holstikko - 30 augusti 2012 06:59

Hej!
ligger här och är ur trött!!
Nowis är krånglig på nätterna. Hon vill ha kärlek, då blir hon lugn. Hon fick helt enkelt ligga mellen mig o stefan., fick absolut inte släppa hennes hand.S mycket sömn har jag inte fått.
Min rygg har iaf varit mycket bättre när jag började med dessa sjukt dyra medecinen..Tur är väl det! men faktiskt så helt klart värt pengarna..
Vi tog en tur till lekparken igår, passade även på att hmta upp mathilda från hennes kompis!
Hann även med en sväng till sexbo och fick mat där! lyxigt värre :) tack mami o papi!!

Måste dela med mig av ett par coola saker mathilda gör.. fina örhngen va :)
Duktig hon är.. underbart att se både henne o towa sitta i hennes rum o lägga platta...

Idag då! jo ska till frissan!! tjohooo men vet absolut inte hur jag skall göra, men både klipp o färg tid har man :)
kommer kanske en bild ikväll ;)
Kram: T

Av Tarja Holstikko - 29 augusti 2012 14:11

Hallå! har supertråkigt!
Sitter inne fast det är fint väder ute! Brödbakning pågår,gubbens bröd är ju slut :(.
Funderar på att ta vagnen ner till bruket o lekparken , så våran tid går fortare.
Beställde tre kepor här om dagen, så ju har jag dom hemma! o alla passade ;) ibland har man tur. Sen beställde jag även två mobilplånböcker , bilder här nedan ;). måste fortsätta med bakningen!!!
// jag

Av Tarja Holstikko - 28 augusti 2012 16:51

Just nu e vi och leker i lekparken,tjejorna har roligt och det är ju huvudsaken :)

Av Tarja Holstikko - 28 augusti 2012 15:43

Hade inte så mycket att göra så jag trollade lite med bilder på mig själv. Vad man kan göra med korten! verkligen kul att kunna göra om dom.
Lite smakprov här nedan:

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards