Mitt Allt

Alla inlägg under september 2014

Av Tarja Holstikko - 28 september 2014 17:44

Hallå!
Super länge sen jag skrev. Men man måste vilja oxå.. För att jag skriver idag är att jag är såå frustrerad arg osv.
Jag är hjälplös. Vad i herrans namn skall jag göra?
En av mina döttrar mår så himla dåligt, och det är pga skolan, eller skolan är det ju inte fel på. Det är bla hennes klass, det går några stökiga barn där, som bidrar till att inte det är någon bra miljö att vara i. Det är både spring o stim i klassrummet även att dessa barn smiter utan att lyssna på fröknarna.
Mitt barn hon är lugn iskolan, men när hon kommer hem blir hon ett monster, tyvärr så kommer det inte så fina ord från hennes mun heller, och dessa har jag själv hört dessa barn använda . Kan inte beskriva hur hon blir, alltså man ser igenom hennes ögon hur hon lider av att bete sig så här. .. fyy vill att detta ska vara över..Dom har fått 2 extra resurser i klassen, men för våran del har den stora skadan skett. Hevete va jag är maktlös! Vad ska jag göra?
Rektorns ord va att dom gör sitt bästa för att lösa problemet. Det är ju bara att dom lugna ska vara för sig själva , . Så dom som är stimmiga få mer hjälp osv .Dom har ju haft två år på sig.. grrr
Det värst är väl att jag måste byta skola till mitt barn, tycker att det är så fel, det är ju faktiskt inte hon som är problemet...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards