Mitt Allt

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Lila Tårtan

Av Tarja Holstikko - 24 mars 2013 20:50

Bakade, eller jag & Towa fixade ihop en glutenfri tårta idag , den fick bli lila , men lilla Maya ville inte ens smaka :( då är hon väldigt sjuk.Lägger in en bild eller två på den.
Vi skulle ha firat Maya idag, för hon fyller år på Tisdag.. 3 år. Men sån tur har vi ju inte..Så det får bli till påsk helgen.
Nowalie fick oxå feber idag Towa o hon ligger på 39 & maya på 40
Det är väldigt jobbigt att alla e det på samma gång.. jag räcker inte till :(
Nu är jag inne i en väldigt jobbig period, reumatismen i ryggen har varit väldigt aktiv nu i helgen igen.. hade så jädrans ont i morse, o tamme sjutton försvann inte det onda på flera tim, men efter ett tag när jag käkat lite medicin gav den värsta smärtan vika.
Sådana här dagar vill man bara gräva ner sig.
En bekant som inte är hos oss ofta såg på mig att det inte stod rätt till med mig, o jag som trodde jag kunde dölja mitt onda. .. Skönt iaf att jag inte har konstant ont! o att jag sluppit vara sjukskriven.. Nu e det ju bara vabb som gäller :(
Nu ska jag iaf försöka sova, har tagit piller så jag kan sova, hoppas jag iaf, hela natten.. återstår att se..

Innan jag slutar att skriva så träffade jag på sys idag, hon hade så fint skalset med byxa& jacka, kunde väl heller inte låta bli, så nästa v dimper det ett paket i lådan, fast för min del fick det bli svart, hon hade vit jacka o svarta brallor :) ja någonstans lär man väl stoppa pengarna

Gonatt o sov gott
kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Holstikko - 28 september 2014 17:44

Hallå! Super länge sen jag skrev. Men man måste vilja oxå.. För att jag skriver idag är att jag är såå frustrerad arg osv. Jag är hjälplös. Vad i herrans namn skall jag göra? En av mina döttrar mår så himla dåligt, och det är pga skolan, eller sko...

Av Tarja Holstikko - 19 oktober 2013 22:48

Jag har inget att hymla om, har en längre tid mått väldigt dåligt, min elaka kompis depression har varit väldigt tajt med mig, men nu just nu känns det bättre, arg o ledsen känslor har jag upplevt, men dom bästa härligaste känslorna har jag begravt d...

Av Tarja Holstikko - 2 augusti 2013 08:58

Jag ser, jag hör jag vet, jag är död Jag vet att jag älskar Jag vet hur man älskar Jag är fånge i min egen kropp Jag vill ut! ut i det fria Jag vill känna Känna allt jag en gång känt! Jag lever, fast allt är dött Låt mig än en gång få känna ...

Av Tarja Holstikko - 12 juli 2013 08:57

Hej igen! typ hundra år sen jag skrev. Har absolut inte velat gjort det heller. Inte funnits tid ork motivation till det heller. helt enkelt så har jag inte mått så bra.. Men nu tror jag att det är på väg åt rätt håll. Just nu sitter jag och äter f...

Av Tarja Holstikko - 5 april 2013 05:29

Sitter just ju och tar en kopp kaffe på jobbet! Trött de va jag är ;) Men nu e det ju fredag, så imorgon får jag sova. Fick mina mörkblå gstar jeans igår, tack o lov att dom passade :) Ikväll blir det att ha dom på sig,,& kanske min vita skjorta...

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards