Mitt Allt

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Tarja Holstikko - 6 maj 2012 20:48

Har varit i svinö från kl 11. Fast från kl 13 fixade jag upp skyltarna..trodde faktiskt att det skulle komma mer folk..men imorgon efter lunch ska jag dit igen.så kl 13 är då jag verkligen där,ska komma en dam dit o handla det hon la undan..någon lapp fick man iallafall ihop idag!.Inga möbler ännu som sålts,så det finns hur mycket som helst kvar..En barnvagn från sisådär 1800-talet blev snabbt sålt,,ha ha o stefan trodde den skulle typ gå på några hundralappar,,men mer blev det,och mer skulle vi kunnat ta..men men..själv har jag oxå fyndat,en sitt piff i korg,som jag tänkte ha i uterummet som inte är byggt :) o lite köks inrednings saker..Finns så mycket som jag vill ha kvar,men tyvärr har vi inte plats..Sen har vi tydligen en så kallad skrivpulpet typ byrå..från 1700-1800 talet,,skit va gammalt..den kanske man skulle haft kvar,men jag tycker den inte e nå fin...ja ja nya tag imorgon, skulle någon vilja komma dit när jag inte e där så hör av ER,mitt nr finns i datorn:)Nu ska jag njuta av min kalla öl o nötter o kolla på film! Bye Bye// Tarja

Av Tarja Holstikko - 6 maj 2012 10:27

Hmm nu har vi fått ett till problem,nämligen vart folk ska parkera,det är fruktansvärt smetigt i svinö,och på gräsmattan kan man inte parkera,vill inte att den skall bli förstörd..så snart ska jag dit och o kolla om vi kan lösa det på ett bra sätt.Jag kommer inte sätta upp skyltar så länge jag inte vet hur det blir med parkeringen.Men den som hade tänkt komma dit idag,så får ni gärna göra det,men parkera bara inte på gräsmattan..och så får vi se om det är någon av ER som läser detta hittar dit. Men hoppas på att jag kan sätta upp skyltarna idag,så det kommer nå folk...det var bara detta jag ville meddela .kram Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards