Mitt Allt

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Tarja Holstikko - 2 april 2012 19:03

Hej igen! Har plockat o städat typ i flera timman,syns det hmm nej.och hur kul är det? Idag hände det vi matbordet,Maya hon pratar inte men lilla gumman har lärt sig vissla,ha ha så cool hon är:) snart så får vi nybakt bröd.Towa är hos mumms o muffa och bakar,,mumms mumms säger jag bara. Köpte ricinoljan idag,så nu e det bara att prova :) och förresten nu har vi vinter igen,,såg ut som frivolitet som kom ner från himlen.a jaa nu lägga Maya sen kleta hår Bye bye

Av Tarja Holstikko - 2 april 2012 08:55

Satt och läste en blogg nyss,ha ha vad jag skrattade,undra hur mycket som va sant där:) mirre pirre hon kan hon!.Idag så måste jag upp på den kalla vinden o leta på påskgrejs...verkligen bävar för detta pga att det är så hiskeligt kallt där uppe,jag får väl ta på mig skoteroverall o pälsmössa,då kanske jag håller mig varm;) Två nätter i rad så har Nowalie bara vaknat 1ggr,men så hade vi det jobbigt med lilla Maya,hon har gråtit o gråtit hela natten,vet ej riktigt vad som var fel,kanske värk i benen..jag hade värk,därför tror jag oxå hon hade det,verkade nästan som det. Stackaren..så nu får jag bälga i mig massor av kaffe för att orka denna dag med.få se idag då om den jäkla maskinen kommer,börjar riktigt tröttna ur.."....".........nu måste jag ta tag i alla roliga sysslor så som vattna blommor,plocka undan frukost,städa med snabeldraken,hmm,tvätt,bädda i sovrummet...sprejmåla klart en lampa...hmm undra om jag glömt nåt? Jaja det märks väl.//Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards