Mitt Allt

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Tarja Holstikko - 23 januari 2012 08:10

Blev mitt första träningspass efter graviditeten igår på gymmet,trodde inte att jag skulle orka nåt,men icke sa Nicke..Visst Fanns där muskler som orkade,och det känner jag av idag:) träningsvärk lite överallt.Verkligen skönt eferåt. Jag tom sprang på löpbandet,hmm måste vara all energi som ska ut.Tack mela och sys för träningstunden.Snart så är det dags för oss att fylla år,tyckte det var nyss,men ett helt år har bara swhisat förbi,älsklingen blir 35 år, undra vad man kan köpa till honom? Har nån nåt förslag?Kanske presentkort på Ikea,hmm då är det ju till båda oss,eller hmm... Vi ska börja fixa sovrummet,så nya garderober ska vi inhandla på Ikea. Och så ska vi ju ha tapeter,det är ju så svårt,men en sak vet jag att det ska vara vitt,och kanske en snygg fondvägg,finns det någon som har en bra sida på fina fondväggar???Nu måste Tarja göra sig ren! Hejppa hejKram på ER.

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards