Mitt Allt

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Tarja Holstikko - 16 januari 2012 09:59

Läsa reklamen =) nöjer mig med lite ja. =)

Natten har varit super Nowalie vaknade kl 2, sen kl 6 så en gång i natt,, tror magdropparna verkar =)  för i går la hon av världens bajs,hon som inte gjort det på flera dagar,.Nu får jag bara hålla tummarna att hon får vara ifred  från magproblemen.

 

 

Igår så var det julgransplundring, mycket folk kom det!! föräldraföreningen hade verkligen gjort bra!! ni var verkligen duktiga!

 

Nowalie fick stanna hemma med sin pappa, så jag o Mathilda,Towa och Maya åkte dit, Mitt hjärta log igår, helt underbart att se mina barn ha roligt,o lilla Maya har blivit stor, där sprang hon med andra barn runt granen,  och så klart var jag med henne o Towa när det var dags att dansa ut julen..

Förut så ville man helst gömma sig när det var dags för dans , men nu är ju allt lättare,livet är mycket lättare att leva =)

 

Tiden rinner bara iväg snart så är det februari, ja då har vi ju alla vi som fyller år, gubben blir hela 35år oj oj..Och Maya o hennes kusin Amanda blir 2år.. vart tog tiden vägen???

 

Nu kryper det i kroppen.. vill göra nåt,,ut o gå eller träna eller vet ej... hmm det är ju så jädrans halt ute..nu låter matklockan, dags att mata! men först en bild =)

Mina minsta troll Majsan är inte minst längre!

 

Älskade barn, ni är det bästa som hänt mamma,jag älskar alla er    

 

 

 

 

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards