Mitt Allt

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Lite galen bara....

Av Tarja Holstikko - 15 juni 2012 07:43

Tillbaka igen,och hoppas på att kunna blogga mer,sjuka barn,busig Maya,trägårdsarbeten,massa plantering av växter osv..Har bara inte haft tid ork..så kan det bara vara............"..............Igår så tog jag o Mikaela en sväng till blg för att handla lite kläder,hon hittade det hon skulle ha,men inte jag...skulle bara ha en fin blommig midsommar klänning..väldigt dåligt med det var de!..ville ha en som är kortare fram o längre bak,men icke sa nicke..Har faktiskt hittat en så underbart fin klänning,men den är väldigt dyr,eller dyr beror på hur man ser det..Men jag ville verkligen ha den så jag beställde den precis från styrde by tyra..ja ja smått galen är ja...ha ha men inte lika galen som min sys,hon köper en massa skor istället..våra små loppor gillar visst inte handla både Loka,Nowalie var väldigt ledsna,överströtts tjejor,så resan dit o hem var inte så himla rolig..tyvärr måste jag sluta skriva igen..Nowis e inte glad,o så spyr hon på mig,,ååå mys

 
 
Mikaela

Mikaela

15 juni 2012 08:07

Haha, ja vilka småttingar vi har! Helt otroliga. Haha.. Loka sov dock ganska så gott i natt, åt bara en gång. Nästa gång lämnar vi nog alla barnen hemma!
Tack för sällskapet, ses senare idag. Kram

http://motnyttliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mej

15 juni 2012 08:29

Ha ha tack själv! Nowis sova hela natten ,,så dom var nog dödströtta dessa små liv.Kram o hej ses sen!

 
Ingen bild

majmaj

16 juni 2012 19:57

Om du går in på rutstore.se så har dom en blommig klänning som är lång där bak och kort fram :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Holstikko - 28 september 2014 17:44

Hallå! Super länge sen jag skrev. Men man måste vilja oxå.. För att jag skriver idag är att jag är såå frustrerad arg osv. Jag är hjälplös. Vad i herrans namn skall jag göra? En av mina döttrar mår så himla dåligt, och det är pga skolan, eller sko...

Av Tarja Holstikko - 19 oktober 2013 22:48

Jag har inget att hymla om, har en längre tid mått väldigt dåligt, min elaka kompis depression har varit väldigt tajt med mig, men nu just nu känns det bättre, arg o ledsen känslor har jag upplevt, men dom bästa härligaste känslorna har jag begravt d...

Av Tarja Holstikko - 2 augusti 2013 08:58

Jag ser, jag hör jag vet, jag är död Jag vet att jag älskar Jag vet hur man älskar Jag är fånge i min egen kropp Jag vill ut! ut i det fria Jag vill känna Känna allt jag en gång känt! Jag lever, fast allt är dött Låt mig än en gång få känna ...

Av Tarja Holstikko - 12 juli 2013 08:57

Hej igen! typ hundra år sen jag skrev. Har absolut inte velat gjort det heller. Inte funnits tid ork motivation till det heller. helt enkelt så har jag inte mått så bra.. Men nu tror jag att det är på väg åt rätt håll. Just nu sitter jag och äter f...

Av Tarja Holstikko - 5 april 2013 05:29

Sitter just ju och tar en kopp kaffe på jobbet! Trött de va jag är ;) Men nu e det ju fredag, så imorgon får jag sova. Fick mina mörkblå gstar jeans igår, tack o lov att dom passade :) Ikväll blir det att ha dom på sig,,& kanske min vita skjorta...

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards