Mitt Allt

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Tarja Holstikko - 17 juni 2012 14:26

eN BILD PÅ mIN fINA tOWA

   

Av Tarja Holstikko - 17 juni 2012 14:03

Tycker jag knappt hunnit med något idag.Så himla tråkigt väder ute,så vi bestämde oss för att städa.Blev lite ommöblering av soffan i vardagsrummet

   


Både Towa och Maya hjälpte till,gick ju bra till en början,men sen ballade det ur,som vanligt när det gäller min lilla Maya till bus frö.Stora blöta vattenpölar på golvet,själv så stod hon i skurhinken,o så en blöt dammvippa som hon blötte ner allt hon såg,,puhh då gav jag upp städandet..

         

Som sagt så hinner hon med en hel del bus...




   

Hon är inte så oskyldig som hn ser ut... salt överallt o en bränd bulle i micron är en del av hennes hyss...Så vi har fullt upp må jag säga..


Mathilda följde med Tiina och Moa till aquanova,idag hmm vill ju jag med,men Nowis är Sjuk igen,,stackars liten

   


Har varit jättesugen på att prova laga grekiska färsbiffar,sen Anna berättat att hon lagat dom..Så till lunch så gode jag biffarna med fetaost och vitlök,och till dessa serverade jag klyftpotatis och tatziki..fy farao,jag har lyckats en gång till med att göra god mat...tack Anna för inspirationen!!!


Midsommar på fredag då...här kommer min fina klänning jag beställt,hoppas nu bara den passar...annars så blir jag super ledsen...

 

Vacker inte sant ! ?

see you! puss o kram

// Tarja  


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards