Mitt Allt

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

någonting fattas

Av Tarja Holstikko - 1 april 2011 14:13

Vet inte riktigt vad det är, men känner mig rastlös i själen..

kanske börja utbilda mig till nåt?! känns som jag vill ge mer. men vet inte riktigt vad.. en ny hobby kanske?

Fast jag har mycket med familjen o så, men skulle behöva göra nåt känns det som.Helt enkelt göra nåt mer av mitt liv

stora frågan är vad?

utbilda mig till massör kanske.. frisör är ju kul.. svårt är det att veta.

'

Om jag har kris?? tror inte det..

Har nog bara blivit lite mer vuxen,och fått bättre självkänsla.

Och förstått att jag inte ska kasta bort mitt liv! göra nåt jag tycker om! Då mår man ju bara bra =)


Kanske finns det nån av er som läser min blogg,  några ideer!

tveka då inte att skriva till mig.


Så sitter man här i lugn o ro hos mor o far, dom minsta ligger o sover..då hinner man tänka..


få se vad helgen har att erbjuda. vi kanske ska åka o bada nån dag med svägerskan o fam,,få se det visar sig..

Vågen visar samma som förut, står still, men midjemåttet hade minskat kommer inte riktigt ihåg ..

nu så vaknade en..

så då slutar jag

kram

 
 
Ingen bild

majmaj

1 april 2011 14:55

Åh, jag har också funderat länge på vad jag vill göra... Vill bli hudterapeut eller nåt, vill jobba på spa.. så spaterapeut kanske? då får man ju göra lite allt möjligt, typ massage, hudvård, naglar mm... Det skulle ju vara så härligt :) Utbilda dig till massör, så får du gärna träna på mig :D
Kraaam

Tarja Holstikko

1 april 2011 17:15

åå tack för tipsen! allt lät ju ur bra!! kram o tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Holstikko - 28 september 2014 17:44

Hallå! Super länge sen jag skrev. Men man måste vilja oxå.. För att jag skriver idag är att jag är såå frustrerad arg osv. Jag är hjälplös. Vad i herrans namn skall jag göra? En av mina döttrar mår så himla dåligt, och det är pga skolan, eller sko...

Av Tarja Holstikko - 19 oktober 2013 22:48

Jag har inget att hymla om, har en längre tid mått väldigt dåligt, min elaka kompis depression har varit väldigt tajt med mig, men nu just nu känns det bättre, arg o ledsen känslor har jag upplevt, men dom bästa härligaste känslorna har jag begravt d...

Av Tarja Holstikko - 2 augusti 2013 08:58

Jag ser, jag hör jag vet, jag är död Jag vet att jag älskar Jag vet hur man älskar Jag är fånge i min egen kropp Jag vill ut! ut i det fria Jag vill känna Känna allt jag en gång känt! Jag lever, fast allt är dött Låt mig än en gång få känna ...

Av Tarja Holstikko - 12 juli 2013 08:57

Hej igen! typ hundra år sen jag skrev. Har absolut inte velat gjort det heller. Inte funnits tid ork motivation till det heller. helt enkelt så har jag inte mått så bra.. Men nu tror jag att det är på väg åt rätt håll. Just nu sitter jag och äter f...

Av Tarja Holstikko - 5 april 2013 05:29

Sitter just ju och tar en kopp kaffe på jobbet! Trött de va jag är ;) Men nu e det ju fredag, så imorgon får jag sova. Fick mina mörkblå gstar jeans igår, tack o lov att dom passade :) Ikväll blir det att ha dom på sig,,& kanske min vita skjorta...

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards