Mitt Allt

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Tarja Holstikko - 4 april 2011 06:41

Inte ok att vakna så tidigt, Maya var hungrig på välling,sen så kunde väl inte jag somna om..

så nu har jag tittat på tv o tröök surfat på datorn.


Måndag igen då! Mathildas ridning är idag,så jag har lovat henne att jag ska med henne denna gång igen

måste ju sluta va rädd för hästar =)


ilördags så var vi o bada i blg, hur kul som helst,efteråt så åt vi på Tatziki mumms va gott det va, Malin med fam o Tiina o Mois var med o svärmor får jag inte glömma.

Super roligt att vi alla kunde åka samtidigt

alla verkade iallafall ha jättekul!

Nu måste jag ta och väcka mina två prinsessor, skol o dagis dag idag!!


Tror att snart så går nog Maya,hon går o puttar stolar o olika grejor framför sig,hoppas bara att det inte tar allt för lång tid,,

Sen blir det jobba för min del på allvar, vill inte lämna henne på dagis när hon inte kan gå.


Väckning nu då!!

// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards