Mitt Allt

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Tarja Holstikko - 28 juli 2011 20:27

Grillade lite hamburgare,gotti gott,det var gubben som grillade jag åt =)Har fixat ihop ett armband till Mathilda,nåt som hon köpte på panduro,så nu e det bara halsbandet kvar.Nu tycker iallafall jag att jag förtjänar att slöa i soffan.ÅÅÅ är så förgrymmande slut i kroppen,,Trött..lillen i magen tar min energi.hmmm jobbigt...men det har gått halvtid iallafall,så det är inte såå långt kvar. Nu händer det grejor,gubben tog fram dammsugaren,,konstigt ,,och jag som dammsugit hela övervåningen idag??!!!

NU är det i allafall soffhäng!!!!

Av Tarja Holstikko - 28 juli 2011 13:53

Nu är det klart,skickat tillbaks en massa kläder o skor,handlat,varit på apoteket,hämtat ut ett par nya skor(svarta puma) käkat glass på yami o drucit kaffe.Väl hemma tvättat,klippt gräs,rensat i rabarber land,Lagat mat,Så nu e jag mätt och belåten,och trött.Känns som om de tinte blir så mycket mer idag,ibland så måste man ha lite lugnare dagar,magen den växer o så är det verkligen liv därinne =) Längtar såå till dec...NU fick jag besök av Tiina o mois som åkte hit med 4.hjulingen,Och så snälla dom var som tog med Mathilda. Här en bild på skorna:

 

Av Tarja Holstikko - 28 juli 2011 08:46

Att gnälla på vädret! det blev kanonväder,kanske va så att det behövdes lite gnäll! Vi gick en sväng till mor o far igår,så det blev några timmar där.På kvällen drog vi iväg till falun på cruising,men först blev det en bit mat på max...fyy vilken seg kassörska jag fick,det var bara 1 före som väntade på sin mat,ersson som hade 4 före fick sin mat före mig..helt otroligt..ska komma ihåg att inte ställa mig vid denna ursega människa igen!.. Fin fina bilar såg jag men en som slog allt den var en jättefin rosa/vit bubbla, den var verkligen fin ordning gjord!! den slog ut alla dessa corvetter o andra sporbilar.Min mor följde med i fam erssons bil ,så det var verkligen kul att ha henne med! Hon gillade det skarpt hon med! =)


Nu ska jag fixa till mig o så måste jag gå en massa ärenden som jag bara skjutit framför mig!

BYe bye

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards