Mitt Allt

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Tarja Holstikko - 21 augusti 2011 16:14

Blev inget jobb för min del, fick sablans ont i magen vid lunch..Så nu har jag precis vaknat av att sovit i 3tim..Ringde sys nyss Mathilda hade kul i leksands sommarland =) hon fick ju träffa sin idol osv..


                                                  
    Mathilda och Amy dimonds


Tack såå mycket Tiina att Mathilda fick följa med Dig ,mikaela o moa!!

Tusen tack..


KRAM// Tarja

Av Tarja Holstikko - 21 augusti 2011 09:10

Två tim komp i början av skiftet,svårt att förutspå att jag skulle bli värre,Fick tyvärr gå hem 1tim tidigare från jobbet igår,fick sablans ont i magen,typ magkatarr.När jag kom till jobbet mådde jag illa hela tiden,så det var väl ett tecken på att det skulle bli värre,.Men jag stod ut ett bra tag,tills det inte gick nå mer.=/ Väl när jag kommit hem kändes det lite bättre,där kunde man ju ligga ner,men natten har absolut inte varit rolig, mått illa som bara den,och det sitter i fortfarande,O så harjag ont i maggen,,,hoppas det snart går över!! jäkla tröök!! Men själv tror jag att det är en kombination av operationen och att jag är gravid,man kan tydligen få problem men magen då....


Nu är det att bara försöka vila o hoppas det onda försvinner..


KRam till er!! // Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards