Mitt Allt

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Tarja Holstikko - 20 september 2010 20:18

allt gick bra på kliniken!!

vi är 4st som opereras imorgon, 1från falun,1från sandviken och en härifrån stockholm.

hon från falun therese vilken tjej=) vi fick jätte bra kontakt. När vi hittat hennes hotell begav vi oss ner på stan o shoppade loss lite! tur att hon bott här tidigare,så hon hittade! dagen gick otroligt snabbt, tack vare henne!  skönt att slippa göra detta själv.. vilken tur jag har! så imorgon träffas vi igen men efter op!


såg lite kändisar när vi var ute tex Mona salin, peter jöback,och sen skärgårdsdoktor ebba.

Nu känns allt bra! mindre orolig för morgondan!

En till sak som hände var otroligt han som är narkosdoktorn han kände en kvinna som bor i långsbyn där jag bor.. otroligt va? =)


nä nu ska jag nog ta och försöka hitta john blund! om han kan hjälpa mig att sova....

 så om jag är bra pigg imorgon så skriver jag här på kvällen!! ha det så bra alla så hörs vi!!

Av Tarja Holstikko - 20 september 2010 08:16

har sovit som en kråka!! fy attans va ont i ryggen jag haft/har. trodde eller hoppades jag att det skulle va bättre att sova ien annan säng.Försökte intala mig själv att det är min säng det är fel på med icke sa nicke.

ligger här på hotellet oslappar lite och dricker kaffe. mumma! ska snart dricka frukost.

Ska nog gå o duscha innan jag skall iväg till kliniken,så man känner sig lite fräch iallafall.    Saknar mina underbara ungar! jag älskar er!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards