Mitt Allt

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Tarja Holstikko - 19 september 2010 17:55

nu e jag tillbaks igen. var en sväng och utforska storstan, Sjukhuset låg bara 5 min härifrån. det var inte svårt att hitta,(skönt)...

sen köpte jag en kopp kaffe och gick till parken som ligger utanför hotellet "tegnerparken tror jag den heter" satt där och  bara tog det lungt.Pratade med syster i telefonen hon tyckte jag skulle utforska lite mer, så jag lyssnade på henne denna gång =)

gick till drottninggatan, tror ni inte jag hittade en liten affär där med en massa fyndsaker.Ska dit imorgon och handla lite=) Hittade en jättefin marilyn monroe tavla som jag bara måste köpa åt min kusin mirre =) hoppas jag hittar lite annat roligt!

Imorgon så ska jag till kliniken på en massa prover o så träffar jag alla där! spännande!

nä nu ska jag slappa lite vi ses!!

Av Tarja Holstikko - 19 september 2010 15:21

Nu e jag framme på hotellet i stockholm.Litet rum ,men det duger åt mig.

Jätte jobbigt att lämna mina underbara barn, men får se detta som en liten semester,vila upp mig o så! sen är det bara hem o ta hand om allt o alla mina kära. Undra hur man skall fördriva tiden här då?? lilla jag i storstan... ska nog ut och kolla hur det ser ut, och hur jag tar mig till kliniken, bäst att vara föeberedd på hur långt och lång tid det tar.Så slipper jag vara så nervös =)

Hann  me och rösta innan vi åkte! få se vilka vinner.....

 tack min stefan för att du ställde upp med att skjudsa mig hit! Älskar dig!!

 skriver mer  senare idag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards