Mitt Allt

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Tarja Holstikko - 15 september 2010 19:36

I dag så är jag inne på dag 6 med pulverdiet i morgon redan 1v.

Har idag gått ner 3.5kg sjukt på nästan 1v.

Idag blev det jobbigt illamående o kände mig väldigt hungrig, det är en viss tid på dagen som är värst..Längtar nu tills det är över så jag får  börja med goda soppor, blir lite enformigt med dessa få smaker.

Tålamodet är inte riktigt på topp, så är jag väldigt känslig, blev en väldigt jobbig dag igår psykiskt

Har fått lite olika reaktioner på mitt beslut om operation, som jag inte riktigt förstår? =/

Men detta beslut handlar bara om mig och att  jag verkligen är glad att jag fått denna möjlighet att förändra mitt liv till det bättre!! Alla kanske inte förstår ,men det begär jag inte heller.

Bäst av allt är iallafall dom som är med mig  och hjälper mig igenom denna resa!..

och puss på din min underbara sambo som stöttar mig när det känns som jobbigaste, du e guld värd!1  ...

 

Min far var på besök ikväll så vi passade på och bjuda honom på lite mat trevligt att han kom, fast det inte var så lång tid:Towa blev överlycklig när han kom.

Nu blir det att kolla lite på idol och slappa nu när barna sover..Blir väldigt salt sugen på kvällen...hmmm jobbigt..

Ha en bra kväll!! för det ska jag ha   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards