Mitt Allt

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Tarja Holstikko - 1 februari 2012 08:26

Trött.com. Kunde inte somna i tid igår pga allt med jobbet,och så klart har Nowalie krånglat extra mycket inatt.Bakade drömmar igår,första gången,och lyckades med dom.så jag tänkte prova glutenfria sånna nån dag! Så mela jag hojtar tiill nån dag,så får du smaka. Tror min Mathilda börjar bli stor,hon hade satt klockan på ringning så att hon hann platta håret innan hon skulle till skolan,oj oj tänk sen när vi har 4 lagomt stora som ska fixa till sig..måste nog skaffa fler badrum ;)Jag måste vara lyckligt lottad som fått 4 underbara töser,det är ju heller inte så vanligt:) Pappa Stefan kommer nog ha fullt upp ,när dom blir stora o skaffar pojkvänner..Måste bara tillägga en sak: jag måste nog ha den snällaste underbaraste mannen,ibland blir jag förvånad. Älskar dig mannen min,du är det bästa som hänt mig! Men det klart att det alltid inte är en dans på rosor,men kärleken övervinner allt.( bara man orkar kämpa) så ta vara på det ni har.Ska göras idag.Mat/ köttfärslimpaDagliga sysslorHem till underbara mirre som fyller hela25 år idag. Grattis grattis tjejen! Vi syns sen.Vill försöka gå till gymmet denna vecka,kanske går fast jag har ont i svansen,verkligen avkopplande att vara där..Hoppas på bättre nyheter i dag,, men men Kram till alla ER!

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards