Mitt Allt

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Tarja Holstikko - 10 mars 2011 14:45

o doktorn sa, pennicilin bara när det gått hål, för det kan läka av sig själv.. bara att stå ut mina små tjejor..stackars småttingar..

Nu går vi  o lägger oss, för lilla mamma är trött o värken i huvve e kvar..

Kram o kram

ha en bra dag

Av Tarja Holstikko - 10 mars 2011 08:54

Jag vill sova, är såå trött,huvvevärken är kvar....

Men det får jag ju inte, måste ju ta hand om mina sjuka små och jaa dom är sjuka, Towa hade ont i örat igår, o jag misstänker att Maya oxå har det..

Så snart ska vi en sväng till farbror doktorn.. så fär vi se vad han säger.

Nu e jag iallafall frisk,fast just nu känns det inte så..

Just nu har jag en önskan bara en!

ATT BARNEN FÅR BLI FRISKA:: SÅ ATT VI ALLA FÅR SOVA GOTT: KÄNNA OSS UTVILADE osv.. oj det blev nog fler =) Och hoppas önskan blir uppfylld.

Känns inte riktigt som man orker mer av det här,,men man får kämpa...

ska lägga Maya nu så hon är pigg när vi ska till vc..


Jag är o pillar därbak hela tiden, alltså bak i nacken =) letar efter gummisnodden,känns som att den är där fast den inte är det,, ovant med kort hår.

Ha ha en sak är bra mindre shampoo o balsam =) snabbare går det att duscha =)

Pratade nyss med syrran,hon kläckte ur sig en kommentar igen =) hon tyckte jag hade en lång hals.. hmm.. ser jag ut som en giraff eller.. den bilden fick jag fram när hon sa det. ha ha giraff Tarja

Hon såg det när hon kollade på frisyrekorten på fejjan, den där man ser bak i från hmm ska kolla.. Vette sjutton om jag har en lång hals.. men är det så så är det.

Väntar med spänning på mina nya skor

dom kommer nog snart.

  Har faktiskt beställt en ny taikini, så jag har lite om byte när jag ska bada, hoppas den passar Vägde mig i tisdags igen, oj jag hade tydligen gått ner 1kg igen.

nehe nu ska jag fixa till mig! så gott det går!

Kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards