Mitt Allt

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Tarja Holstikko - 20 januari 2011 12:04

Det blev en promenad med sväggan och lilla amanda! vi som skulle va duktiga och ofta gå ut o gå tillsammans, men idag var det första gången, tog typ 10mån... men bättre sent än aldrig=)

 ska snart hämta Mathilda från skolan, sen blir det mat här hemma på sexbovägen, fast vi inte skulle äta här.. men lilla Towa ville ju så gärna!

vi får se om gubben ville till puben imorgon, hoppas , det skulle va kul!

Blev fruktansvärt sugen på founde.. för therese just berättat att hon käkat det!! det får nog bli nåt sånt ihelgen kanske!


Nu har jag faktiskt varit duktig på att blogga.. hoppas det håller i sig


kram kram

Av Tarja Holstikko - 20 januari 2011 09:26

Sitter och äter mellis, ska strax ut o gå, det är ju så himla fint väder ute.

Hoppas denna text är vanlig och att ni kan läsa det =) fick ju lite klagomål att förra inlägget inte kunde läsas..konstigt..

själv så kunde ju jag det, men förhoppninvis så är det fixat nu.

Imorgon är det tydligen puben, är sugen på att gå dit, men behöver som vanligt barnvakt,, hoppas det finns nån snäll som kan ställa upp! =) så jag o gubben kan gå ut! =)

 Idag så händer inte så mycket, jobbar ju kväll =)


Kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards