Mitt Allt

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Tarja Holstikko - 26 mars 2013 21:28

Grattis Maya på 3 årsdagen!!
Vi får fira dig ordentligt när vi alla blivit friska!! Älskar dig!!
Hoppas du tyckte om alla dina presenter.

Alla barnen är sjuka, jag börjar känna av halsen, o värk i kroppen, och hoppas att det stannar där! har inte tid eller lust att bli sjuk.

Hämtade iaf ut mitt paket idag, med byxor o jacka, hmm sikken tur jag har ellet inte! Jackan var alldeles för stor, byxorna bra i midjan , men för stora o långa för övrigt, så imorgon smiter jag hem till sys o provar hennes, o hoppas den stl blir bra för mig, annars får det va!!
Detta är det negativa med att handla på nätet, jeansen som jag fick hem här om dan, dom var oxå för stora, dessa skulle va slim, hmm. men inte på mig :(. så jag får väl ta en dag i morgon då jag skickar tebax allt :(

Nu måste jag sova, för he vankas tidig morgon jobb i morgon..
Ber till honom där uppe att mina sjuklingar e snälla inatt, o att jag är frisk!!
Gonatt kram!!

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards