Mitt Allt

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Tarja Holstikko - 31 januari 2013 09:17

Nu gör det verkligen ont i mitt hjärta, lilla Nowalie mår inte bra. I går fick jag åka till akuten i avesta när jag lämnat tjejorna på dagis, Tur dom fick vara där, kom inte hem förens vid 3 tiden.. vänta fick vi göra i 3 tim, för en undersökning som gick på några min :(. Skruttan har fått öroninflamation , hon som började (trodde jag) bli bättre.
Vi fick åka till avesta pga att det inte fanns tiden här på vc , två av doktorerna var oxå sjuka...
Nu kollade jag hennes feber 39,3 stackars liten.. nu sover hon igen, och jag ska oxå försöka med det..Natten har inte varit rolig . :(
Och mitt i alltihopa så är man skitförbannad på dessa puckade politiker som styr hedemora!! Hur jävla dumma får ni va!!! Lägga ner högstadiet o tro ni ska kunna spara pengar på det??!! åååå va arg jag är över det!!! grrr förlåt att jag svär, men jag blir sååå elak!!
Nu zzzz för min del om det går
Kram / T

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards