Mitt Allt

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Tarja Holstikko - 7 januari 2013 09:35

Lagade den goda middagen igår!! fyy farao vad gott det blev.. tror att det var den godaste fiskrätt jag någonsin ätit, & med gott rött vin till det!! wow jag har lyckats än en gång :) hi hi va duktig jag är ;)
Passade även på att baka tebröd i långpanna..Nu var det ju ett tag sen jag bakade något gott,,..Få se om jag bakar något smartigt idag oxå::)
Vi har haft lite problem med bäddmadrasser till våran säng, tror ikea gjort en jättemiss! Visst fanns det dragkedja runt hela madrassen, men tror ni det gick att ta bort överdraget och tvätta . Nej!! sikken tur,,.. skulle väl aldrig köpt dessa annars :( så nu måste även jag köpa en ny till min del av sängen :( fn va onödigt!!
Nu såg jag att man kunde köpa madrasskydd till sängen på jysk!! så nu blir det att beställa ett par av dessa... va matt man blir..
Kram Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards