Mitt Allt

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Tarja Holstikko - 6 januari 2013 09:38

Min nya stol i sovrummet, jag bara älskar den:) Tänk hur många som suttit i denna för typ hur länge sen som helst! Och nu är den min.
Den är perfekt när jag skall läsa böcker för mina tjejor.Läste snövit, tönrosa igår för Towis o Maya.Som fotpall hade jag min lurv pall:) Gubben var så snäll att han fixade ny kontakt till gamla lampan så den oxå fick flytta in..Nu börjar sovrummet bli supermysigt..
Idag så är Towa väldigt hängig, stackars guldlock:(...

Idag blir det iaf goo mat till middag har jag bestämt.Timjanstekt lax med chevre-creme och rostade rotsaker o vin till det :) Skulle ha gjort detta igår, men jag jag hade inte gubben hemma så då får det bli idag!! så hoppas jag att det blir gott :)
Nu måste jag ta tag i dagen och börja med lite sysslor, Dom sista veckorna har vi haft sovmorgon och attans vad seg man blir.. ja ja
kram på er / Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards