Mitt Allt

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Tarja Holstikko - 5 januari 2013 08:39

Towa kräktes ju som sagt i onsdags, men sen var hon bra hela den dagen ända tills inatt! hon kräkte ner hela våran säng , o på toa har hon sprungit..Så vaknatt har jag haft.. jäkla kräk sjuka.Så nu är det åter igen isolering av oss:(
Ringde även 1177 om hennes kräkning och där sa dom att det var vinterkräksjukan. Talade även om Nowis mage som krånglat sen julafton, Tyckte att vi skulle kolla att hon inte var gluten eller laktos intolerant. , Och nu när jag tänker efter har hon alltid varit kass i bajset luktat illa som attans, o varit halv lös... Men nu är det ju värre. Bekymmer bekymmer.
Igår hade vi iaf en mysig dag i falun, shoppade kläder åt mannen &skor. Åt god mat på Bankens .. igår slapp jag matlagningen helt :)
Och på kvällen fick vi besök av Johan.som skulle ta en bastu med gubben :), då slank det ner lite gott vin o lite annat gott.
Och så fick jag upp min nya lampa i sovrummet oxå :)
Nu lär jag prova sova en stund, annars orkar jag inte med dagen.
kram Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards