Mitt Allt

Alla inlägg under december 2012

Av Tarja Holstikko - 5 december 2012 00:10

Nu var det Towas tur att få magsjuka fy farao , detta tar nog lång tid hos oss, vi är ju så många...
HoppAs detta blir lindrigare för barnen.
Kram // Tarja

Av Tarja Holstikko - 4 december 2012 07:52

Helt slut är jag, det började igår, magsjuka,har sluppit kräkts iaf och glad är jag för det, Fattade först inte vad det var men nu vet jag. Finns inget ork, ligger i soffan som jag gjorde hela dagen igår,,,Vill äta men kan inte :( blää o fyyy. återkommer när jag piggnat till.

Av Tarja Holstikko - 1 december 2012 12:34

Nowalies första dag ute i snön! och med skor, hon hade svårt att gå, lilla tösen.. Men som ni ser hade vi det ur mysigt i snön!! äntligen är vitahuldet här! och hoppas att den är här för att stanna!!
Kram/ T

Av Tarja Holstikko - 1 december 2012 08:41

Just nu sitter jag här & dricker kaffe! ja jag vet att det var ett tag sen jag skrev! har inte haft lust! och så har ju jag haft så jädrans ont i hand/ armen!!! men nu e det onda borta:) hoppas slippa den oxå!! Så du där uppe! se till att jag slipper den förgrymmade onda jag hade!! Och lyssna denna gång!!!
Igår så kom det ju mycket snö! gissa om barnen blev glada! Snälla mikaela med hennes fina barn tog med sig lunch hit, Towa o nora dom var ute och lekte medans vi tog hand om våra små huliganer :) Tusen tack för gårdagen och för jeansen , dom passade , men var bara lite långa! :)
Idag då, jo tänkte gå ut med barben efter julkalendern! Nowalie får se första snön:) och känna på den. hihi ska bli roligt att se henbes reaktion. Sen på em är det ju faktiskt julmarknad på bruket, om jag inte ha fel. har kngen mer tid nu! nowis vill sovs

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards