Mitt Allt

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Tarja Holstikko - 20 december 2012 06:39

Jag o min stora underbara Mathilda åkte till blg igår och handlade lite julklappar, . Var helt bombsäker på att det skulle vara huur mycket folk som helst, men nää , sjukt lungt. Men anledningen till det var nog att folk inte fått sin lön/ barnbidrag osv.. Iaf var det skönt. Hittade även på lite. till mig själv, ett par kängor, helt. vanliga svarta.och en röd enkel klänning.
Helt sjukt var det där i provrummet,Det har gått 2år sen min op, o Tjejen i spegeln... fattar inte att det är ju jag! hmm från att bära kläder i 44/46 till 34/36 är ju ofattbart, visst har jag oxå 38. Men klänningen som jag köpte igår drog 34 attans va litet.... Vikten ja vikten., några undrar,,. jo jag håller den, visst slarvar jag bara ibland med mellisen,, men men
57,4 kg står vågen på nu. Ja jag har gått ner, mer,. fast jag var nöjd vid 60,.. Så nu jäklar får jag inte tapoa något mer!!
Här hemma är det kaos som vanligt, innan jul! så jag får väl bara ta och kliva upp o ta tag i dagen och alla måsten,.
Kram T

Av Tarja Holstikko - 20 december 2012 06:39

Jag o min stora underbara Mathilda åkte till blg igår och handlade lite julklappar, . Var helt bombsäker på att det skulle vara huur mycket folk som helst, men nää , sjukt lungt. Men anledningen till det var nog att folk inte fått sin lön/ barnbidrag osv.. Iaf var det skönt. Hittade även på lite. till mig själv, ett par kängor, helt. vanliga svarta.och en röd enkel klänning.
Helt sjukt var det där i provrummet,Det har gått 2år sen min op, o Tjejen i spegeln... fattar inte att det är ju jag! hmm från att bära kläder i 44/46 till 34/36 är ju ofattbart, visst har jag oxå 38. Men klänningen som jag köpte igår drog 34 attans va litet.... Vikten ja vikten., några undrar,,. jo jag håller den, visst slarvar jag bara ibland med mellisen,, men men
57,4 kg står vågen på nu. Ja jag har gått ner, mer,. fast jag var nöjd vid 60,.. Så nu jäklar får jag inte tapoa något mer!!
Här hemma är det kaos som vanligt, innan jul! så jag får väl bara ta och kliva upp o ta tag i dagen och alla måsten,.
Kram T

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards