Mitt Allt

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Tarja Holstikko - 24 november 2012 09:18

Igår var det lilla Mayas tur att bli sjuk, lillskruttan fick feber 39,4 grader, Hon har varit så het hela natten.Jag använde henne som min handvärmare, så då behövde jag inte ha så ont i handen.
Trodde en stund igår att sprutan gjort nytta, tjii fick jag, Var tvungen att lyfta barn just när inte gubben var inärheten, Det skulle jag ha låtit bli, det blev värre, o så den där värken hela tiden, sitter jag med värme runt handen känns det lite bättre.Men vadå, ska jag sitta fast i soffan ??? grrr.
Idag så är det kalas tajm! min lillasys fyller år!! hipp hipp hurraaaa för Tiina idag. Måste slå in hennes paket oxå! hmm hur det nu ska gå! får nog ta hjälp av Towa när hon kommer hem från mummu.
Igår så skulle jag ha varit på julbord genom jobbet, men allt blir inte som man tänkt, jä...hand/arm
Vi blev bjudna till Fam halvarsson, skulle åka till stan o handla thaimat. Men dom fick komma hit istället dels för att jag har ont och att Nowis skulle lägga sig för natten. Tack för en trevlig fredagskväll!!!
Kram : T

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards