Mitt Allt

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Tarja Holstikko - 17 november 2012 20:02

Läste precis min blogg, vad som stod när för ett år sedan:
tog en bild på vad som skrevs då! ja nu vet ju jag iaf svaret... reumatismen... att jag inte fattade det då?

Av Tarja Holstikko - 17 november 2012 19:50

Fick lite insperation och fixade till min Blogg lite, tur man har instapickframe :)
Gårdagen var trevlig, vi fick middagsgäster fam halvarsson kom förbi , thaimat från stan stod på menyn yami jami:)
Så fick jag veta hemligheten bakom goda buljong/ såsen i thaimaten vi gillar!! Tack käre syster! Passade på att handla hem den i går när vi var i blg.Så framöver blir det nog mycket thaimat här hemma om jag känner min andra hälft bra :)
Idag har vi inte gjort nåt vettigt .. jo bakat muffins med Towa.. slapp lördag.. Fortsätter slappandet med en kall Breezer o godis/ chips.
Börjar mer och mer bli van med min nya frilla! men en sak e säkert blir galen att platta till luggen, svårt e det oxå!! någon som har nåt tips?
fn vill på bio, på nya twilight filmen!!! nån som oxå vill???
// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards