Mitt Allt

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Tarja Holstikko - 16 november 2012 12:44

Proppmätt, sitter här o inte gör någonting. Åå blev så jäkla trött.. Lite sumering från Systerkvällen: Tiina har fått supermysigt hemma, hjälpte även henne med lite inredning,, hi hi alltid kul att kunna hjälpa till lite. Jo vi skulle ju se magic mike, men tyvärr ville nån nåt annat!! första filmen hade ingen text, så då provade vi en annan , och den var sönder:( så då bidde det en sjuk film som handlade om en nalle björn som rökte hasch.. ur sjuk film den hette iaf Ted. Tront att jag typ somnade sittandes flera ggr,, trötta Tarja. Tack sys för en trevlig kväll :)
Idag har vi hunnit till blg för lite handling av grejor till sovrummet, och lite underkläder till majso o tildis. Vette sjutton vad vi ska göra idag.. nu vill jag bara sova., glömde väl medecinen till natten och ja jag hade ont hela natten , jag som känt mig bra i flera nätter.Våran lilla Nowalie går och går hon har blivit så duktig :) snart e hon stor och ska gå på dagis...
nej ni måste ta tag idetta o fixa lite,.. fasiken vad sängen lockar nu...

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards