Mitt Allt

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Tarja Holstikko - 11 november 2012 22:36

Typ inte gjort så mycket denna helg. Lördags fm fick vi besök av Anna & bus fina Stina , barnen busade o lekte medans vi vuxna drack go kaffe o snackade gojja ;)
Blev även så att dom stannade på lunch! enkelt och gott , potatis & purjolöks soppa he e grejjer det ;). ..
En härlig promenad hann vi oxå med..
Idag är det ju farsdag och som tradition har vi i våran fam att den vi firar får bestänma nån utemat den vill äta. Så idag blev det skäve pizzan , o blev gubben nöjd över glutenfria pizzan!!
På fm hade vi oxå besök men då av fam halvarsson. Kul att träffa dom igen, blir inte så himla ofta pga jobb osv.
Höll helt på att glömma... Mathilda ville ut och åka bil i går kväll, då tog vi oss en sväng med blåbilen,,, hon blev nöjd :) för vi fick en sån där tokig ide att åka in till stan , då var kl ca 21:45 hi hi o ja gissa vart bilen styrde,,..,. donken he he
Kommer ihåg att när jag var ung kunde vi få sådana infall på kvällarna .. det var verkligen kul att bara åka så där spontant :)
Idag så tog Nowis hela 10 steg hos mami ! hon är ju bara så frän ;)
Nu ligger hon i sovrummet, som det är kaos i, för vi har flyttat in där vi med pga att vi skall börja renovera vårat sovrum...
ååå nu börjar jag bli riktigt trött, sorry om jag inte kan stava, allt bara flyter ihop.
Vår nya merca är helt underbar, tror jag e kär,, kan man bli kär i en bil ? ;)
Stackars stefan isånna fall :)
Nu jäklar måste det bli godnatt! !
Dröm sött nu allesammans
kram
// T

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards