Mitt Allt

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Tarja Holstikko - 8 november 2012 19:50

Noll koll och svaret var ju nej. dagarna har gått så fort, att jag ej har koll.
Jo på morgonkvisten fick vi besök av Mikaela och lilla Loka :) Vi hade jättetrevligt , fika go kaffe och så klart kladdkakan , och ja , den var god :) fy attans vad tiden går fort när man har trevligt ... Thanks för besöket... välkommen åter ;). ha ha dryg ja e!!
jo!!! inatt hade jag ej ont i rygg och heller inte ont i armarna .. jipiii.. va skönt det var:) men fick dras med värken i armana hela dan.. jag fick iaf sova..Imorgon fredag skall gubbs o Towa flyga ner till Göteborg en sväng.. Och jag hoppas att dom ej behöver ta tåget hem, utan på ett annat vis,.. men det får vi se imorgon ;) hhohihihii
Har beställt en bok, och hoppas få hem den snart!! och hoppas kunna varva ner och bara läsa o kunna koncentrera mig på innehållet. Typ det var as längesen jag läste en bok, jag måste lära mig att varva ner, går inte köra på i 110 hela tiden .....
Ojaj händerna blir iskalla av skrivandet o värken ,, så nu måste mina händer under värmedynan.,
Ni får några bilder på småtrollen som busade idag.. Lilla Nowalie & Loka

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards