Mitt Allt

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Tarja Holstikko - 6 november 2012 12:56

aj & aj
Natten har inte varit värst rolig, fruktansvärd värk i armana , räckte det inte med värk i rygg osv.
Idag var det nog den jobbigaste morgonen, stel värk .. den har inte gett med sug helt än.. nu har jag mestadels värk vid rygg.. Fick tom ett utbrott i morse,, ville bara försvinna.. käkar ipren men det hjälper inte,, grr vad ska jag göra??
Just nu ligger jag i soffan med värmedynan, hade tom den hela tiden på mig när jag gjorde mat, den lindrar nu ytterst lite, men det är iaf nåt! värken i armana kan jag behärska,..
Färdig klagat,.. snart måste jag åka och hämta mathilda, efter det drar vi vidare till mikaela & co på lite fika. Skulle ha varit på promenad med henne , men när jag har haft ont hela natten så kände jag mig absolut inte social.
Jag har iaf nåt att längta till och det är på fredag thihi :) hoppas hoppas

kram :
ynkliga sur Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards