Mitt Allt

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Tarja Holstikko - 29 oktober 2012 07:36

Vaknade igen kl 6 , ingen sovmorgon här inte... Ljuvligt vackert väder vaknade vi till! Towa ville ut på en gång o leka. Men hon får hålla sig lite:) Tjejorna får ha höstlov hela veckan!! gud så skönt!så vi får se vad vi hittar på för bus :)
kram

Av Tarja Holstikko - 29 oktober 2012 03:40

Godmorgon,eller eh natt.
Har varit vaken en stund nu,,, kan inte sova. Ryggen .
Tänkte då att jag passar väl på att blogga lite då.
Igår så var vi och fira mikis som fyllt 17år, det var verkligen kul att träffa alla igen!! barnen lekte som aldrig förr, dom är så goa hela bunten!!
Tindra & och Amanda är ju bara så söta, märks att dom gillar varandra:) dom små hjälpte varandra med blöjbyte, hur gulligt är inte det :)
Mina tjejor skulle prompt. bli ballerinor, det var noga, Towa ville vara extre fin på "tittis" kalas hi hi
När vi kom hem så bidde det snabbmat ala korv med bröd. Ja som jag anat så åt inte Maya, och det var väl förståligt. eller hur Malin ;)
Idag måndag, så börjar dom fylla på pappabarn planet, så håll tummarna på att stefan & Towa får åka !! Hoppas får ju man alltid ;)
Denna vecka så har vi några dagar bokade , på Onsdag blir det kalas dax igen Tildis kompisar skall hit på lite halloween tajm :) bara att ta och baka igen då..
Jag måste ta o försöka sova lite nu, annars så kommer jag nog bli en grin tant heeela dan.
// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards