Mitt Allt

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Tarja Holstikko - 13 oktober 2012 21:16

Idag har vi varit i svinö & kört hem lite grejor.. Tre skrivbord o en massa annat!! Det vita skrivbordet som färgen flagnat av fick komma in till oss på en gång, jag bara blev hel förtjust i den, delar med mig av en bild nu när den e på plats.
Vi har fått hjälp med körning av grejor, tusen tack!!!!
Det finns 4 gamla kökssoffor & jag har besluts ångest för vilka jag ska ta hem , en vill jag ha i pannrummet , o en vill jag göra om till en säng .. gubben har sagt sitt , men jag velar.... & o en ska flytta hem till tommy o malin.
Jo hann med iaf att måla pallen en gång , så nästa o förhoppningsvis sista får bli imorgon........
Kl är 21:11 o jag ligger i sängen , håller koll på Maya , som gjorde illa sitt huvud idag ,, jädrans vilken bula hon fick :( man ska sitta i fåtöljen inte stå, annars så kan man ju ramla ner med huvudet före :(. stackars liten...
känner mig rätt trött , men ska försöka vara vaken en stund till, för är chaufför åt ersson i kväll till kullerbacken..
kram o ha en fortsatt trevlig lördag

Av Tarja Holstikko - 13 oktober 2012 08:40

Nu har jag sytt min första lampkjol., resultatet blev inte som jag tänkt mig, får nog ta och tänka till bättre själv. Måste hitta två skärmar som är mer som en triangel, annars så blir inte resultatet så bra. Får nog bli en loppis runda o leta skärm.Idag tänkte jag iallafall hinna med o måla pallen som jag tog hem från svinö. Har även planer på kistan som ligger där o skräpar.
Jo jag sticker o hämtar in pallen så då kan jag ju måla den nu :) bye bye
kram o ha en bra Lördag

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards