Mitt Allt

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Tarja Holstikko - 11 oktober 2012 16:57

idag så drog Malin mig på en promenad! attans va skönt det var.. Hade själv bara tänkt o ta tag i mitt berg till rentvätt.. så den ligger fortfarande kvar och väntar.............. Har inte hunnit så mycket på sy fronten , bara sytt en ny kudde, eller bara pimpat den oxå :)
Nu har jag iaf hur mycket tyg som helst jag kan skapa av... tacka vet jag outlet i arkhyttan :) billigt o bra ;)
Nu sitter jag här i min värmedyna som svärmor snällt kunde handla åt mig! underbart skön!! bättre än en sån vanlig platt man har under ryggen.. Jag tar en bild på den jag har på mig nu :) Köpte pepparkaks deg för några dagar sen... och äntligen tog vi tid o bakade den,,, alla min tjejor fast minus nowis..
Skulle ha börjat baka idag för alla kommande kalas, men men typ hann inte,, tror oxå latheten tog över lite :(
bye bye snart middagsdax.

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards