Mitt Allt

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Home

Av Tarja Holstikko - 23 september 2012 19:28

Har varit hemma en stund nu... Stor bölade när mina kära kom och hämtade mig från hdm., Så skönt att va hemma igen hos dom :). Måste tillägga att det var verkligen bra medecin för mig att resa bort ett tag. Ångrar verkligen inte det! Men nästa gång så tar jag med hela la fam med mig... Nu vet jag ju hur allt funkar ;).

Vi hade super fint väder alla dessa dagar vi var där. Vi åkte buss på en citytour, fick se gamla väderkvarnar, o lite annat skojs..
Båttur hann vi oxå med :) underbart att ligga o slappa på en båt en hel dag , o bada i havet var inte helt fel :) ......
Var väldigt skeptisk för just att vi valt att åka till Turkiet ,,.. Har fått hört så mycket negativt ,... men jag ville bilda mig en egen upptattning,. o det gjorde jag oxå.
Här är den ;:
Turkarna var absolut inte så på som alla sagt, ingen försökte " kasta" in oss på restauranger.. fast vi många ggr passerade ett antal sådana. Och inte var. dom dryga med att nästan trööka på oss massa saker vi skulle köpa!
Men en sak jag tyckte var jobbigt! det var denna eviga prutande på saker,.,,, fyy va det är tids krävande o jobbigt.. Prutar man inte så blir man oftast blåst på pengar...:(
Det var det....
Måste verkligen rek Hamam " turkisk bad"när någon reser ner till turkiet! super skönt!
fast jag betalade ganska mycket för min , fast det var ju billigare än i sverige.
Men nu är vi i tråkiga sverige... tråkigt när det. regnar hela tiden...
Funderar på vad jag ska göra nu... kanske bädda ner mig i soffan o glo på någon film..
Kram Tarja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Holstikko - 28 september 2014 17:44

Hallå! Super länge sen jag skrev. Men man måste vilja oxå.. För att jag skriver idag är att jag är såå frustrerad arg osv. Jag är hjälplös. Vad i herrans namn skall jag göra? En av mina döttrar mår så himla dåligt, och det är pga skolan, eller sko...

Av Tarja Holstikko - 19 oktober 2013 22:48

Jag har inget att hymla om, har en längre tid mått väldigt dåligt, min elaka kompis depression har varit väldigt tajt med mig, men nu just nu känns det bättre, arg o ledsen känslor har jag upplevt, men dom bästa härligaste känslorna har jag begravt d...

Av Tarja Holstikko - 2 augusti 2013 08:58

Jag ser, jag hör jag vet, jag är död Jag vet att jag älskar Jag vet hur man älskar Jag är fånge i min egen kropp Jag vill ut! ut i det fria Jag vill känna Känna allt jag en gång känt! Jag lever, fast allt är dött Låt mig än en gång få känna ...

Av Tarja Holstikko - 12 juli 2013 08:57

Hej igen! typ hundra år sen jag skrev. Har absolut inte velat gjort det heller. Inte funnits tid ork motivation till det heller. helt enkelt så har jag inte mått så bra.. Men nu tror jag att det är på väg åt rätt håll. Just nu sitter jag och äter f...

Av Tarja Holstikko - 5 april 2013 05:29

Sitter just ju och tar en kopp kaffe på jobbet! Trött de va jag är ;) Men nu e det ju fredag, så imorgon får jag sova. Fick mina mörkblå gstar jeans igår, tack o lov att dom passade :) Ikväll blir det att ha dom på sig,,& kanske min vita skjorta...

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards