Mitt Allt

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Tarja Holstikko - 4 september 2012 10:23

hmm hallå, blev tillt i huvudet, visste inte vad jag skulle skriva.Helgen har varit kanon! Vi bjöd hit Tommy o malin m fam, på rökt kyckling i lördags. Gott men för mycket salt, så jag får tänka om till nästa gång!
Det var så trevligt med lite middags gäster. Har varit lite dåligt med det den sista tiden! men det får bli ändring på det!!
På söndag så fick Amanda följa med på premiär tur i båt, tror hon gillade det,. Denna ggr fick dom fisk! abborar en som vägde ca 1,3 kg. en riktig bjässe :) trodde faktiskt inte det fanns såå stora he he
Tack fam halvarsson för en underbart trevlig helg :)
OCH så hann vi med fika hos fm edvinsson i söndags, Tack mikaela för kläderna :) och av det goda fikan vi fick :) måste göras om oftare!!
Igår började tjejorna på dagis, sköönt med bara en tjej hemma på fm. man är inte van med tystheten, ända som nu låter är klockan som tickar... läskigt.. man tror inte det kunde vara så här tyst i huset.
Längtar längtar tills på måndag .. Sun sun & värme .. tänk att det är första ggr för mig.. men det får absolut inte bli sista ;)
rastlös . se nu måste jag göra ett ryck ;)
kram
kram
TARJa

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards