Mitt Allt

Alla inlägg under augusti 2012

Av Tarja Holstikko - 14 augusti 2012 15:28

Nu kommer det ett skit tråkigt inlägg! Måste bara få skriva av mig, Ligger för tillfället på soffan med värme dyna under ryggen, dom senaste dagarna har jag haft ont i den förbannade ryggen! ni tjejer vet typ mensvärk , fast i svanken som strålar uppåt vid ryggraden,. Ibland hjälper smärtstillande o ibland inte, är bara så jädrans trött på detta nu!! mitt humör är absolut inte på topp! :( Får börja om på noll igen, gällande värktabletterna från reumatalogen. Hon ringer upp mig i morgon därifrån , så vi får se vad hon hittar på för något till mig. Tråkigaste med dessa piller är att min mage inte mår så bra av dom, så då måste jag ju oxå äta piller för det :( jäkla piller...
Visst tänker jag på att andra har värre! men nu tycker jag synd om mig själv så inne bomben!! o synd om mina 4 barn. o karl för den delen!
skit äckel rygg
sorry för detta trista inlägg. åter kommer när jag känner mig bättre!
Kram; tarja

Av Tarja Holstikko - 11 augusti 2012 16:03

igår så åkte hela fam till skansen.Slog följe med fam Halvarsson, dom skulle stanna vid grönan.Måste då säga att parkeringsplats var det inte lätt att få tag på,,. puh...
Hade en helt underbar dag i storstaden , barnen skötte sig exemplariskt! trodde på kaos, men icke sa nicke :
Och så idag var vi till älgparken, klappade älg kalvar o trosade runt på mässan som hölls där..
Nu ska jag förbreda maten som ska grillas o ätas hos fam halvar ..
Nervositeten ökar 30 dagar = turkiet
jipii,, fast visst är jag hur orolig som helst hur det ska gå här hemma, o jag kommer att sakna ihjäl dom hmm är jag bara borta några timmar så kommer saknaden ... hur i sjutton ska detta sluta ?????!!!??
men nu ska jag iaf ha en trevlig kväll!
kram: liila jag

lek

Av Tarja Holstikko - 7 augusti 2012 17:06

Idag var det lekdags. Vi åkte till sportys i falun, och busade av oss. Hemma var det regnväder som vanligt.
Mikaela och co väntade på oss där så tjejorna hade fullt upp därinne.
Vi var inte där så länge . När vi kom hem mådde inte jag så bra, trött illamående huvudvärk. Nu har jag legat på soffan o vilat , så nu börjar jag må lite bättre.
Måste tillägga att vi åt på dalasalen! rek verkligen super god buffe! .
// Tarja

Av Tarja Holstikko - 6 augusti 2012 20:53

Nu är passen fixade! fy farao hur jag såg ut på kortet. stackars den som måste kolla på mitt pass. Mathilda därimot blev kanon bra! tror faktiskt detta var det bästa kortet jag sett på min tös nu.
Kollar med jämna mellanrum hur priserna ser ut på våran resa, nu hade dom höjt en tusenlapp per vuxen, exakt det vi bokat.Dom kan dom, spännande o se om resan blir nå billigar ju närmare datumet kommer. vi får se..
Han med o gratta lillebror på hans 25 årsdag!! så hipp hipp hurraaa min älskade bror. lav y
NU lite soffhäng
//Tarja

Av Tarja Holstikko - 5 augusti 2012 08:55

Var på en promenad här om dagen med svärmor, hamnade på loppis och gjorde några fynd, 2 jätterostiga gamla lyktor som saknade glas,en ram man kan ha 5 kort i, och tre plåtburkar . o burkana betalade jag bara 20 kr för :) nöjd och glad gick vi därifrån o såg ut som några paltor som hade barnvagnen full i grejor.

idag kommer sys o moa på besök, vi får ta och hitta på något roligt att göra, grilla korv någonstans o bara ha mysigt eller nåt :)
bjussar på några kort från gårdagens båttur o mina fynd burkar osv.
kram /Tarja

Av Tarja Holstikko - 3 augusti 2012 12:39

ja nu är resan bokad, visst blev det dyrare än jag tänkt men men. Har redan blivi nervös, detta är första ggr för mig att flyga, o va i ett annat land än norge/finland, ska verkligen bli spännande! Vi åker till Bodrum i turkiet den 10 sep, tar bara med mig mathilda, o så följer farmor britt med.
Tror ni jag längtar,.... :)
Har ni några bra tips , när man ska resa?? dela gärna med er!
kram: Tarja

Av Tarja Holstikko - 1 augusti 2012 13:28

Nu får det vara nog, andra dagen hon ser ut så här! sista bilden är från idag. Hon bara gapskrattade åt mig när jag hittade henne. Så nu e det BusMaya hon heter

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards