Mitt Allt

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Tarja Holstikko - 22 augusti 2012 08:28

Mina barn, det är dom som gör mig hel.
Sitter här & funderar, jag har 4 helt underbara små tjejor. Ingen är den andra lik,Visst kan det vara kämpigt ibland, men vad gör det när man får vara med sina älskade!

Hann inte med ett inlägg igår kväll, men bakade iaf en till sats med små kakor. Tusen år heter dom , enkla o goda.Vad mycket enklare det är med kökshjälp ;)
Bakar nog glutenfria idag, om lusten infaller sig.
Och Och så får jag inte glömma min "man"
Han är den bästa, eller han kunde va bättre ;) om jag fick forma honom lite;) hmm har jag inte lyckats hittils så lär jag inte kunna göra det nu heller. hi hi.
Missuppfatta mig inte nu, alla vill nog finslipa sina karlar ibland..Men jag vill inte ha en som gör precis som jag säger, skulle nog bli tråkigt i längden..

Visst har jag ibland bara velat bytt ut honom, varit sååå arg...
Men faktiskt så :
Kärleken övervinner allt, är det jobbigt så måste man kämpa, hitta alla det bra stunder som man har tillsammans, komma ihåg, att kramas pussas, bara dessa små ting gör så att man mår bra, och att man kämpar på tillsammans! Alla behöver lite Kärlek i vardagen.
Kärlek till er alla.
Kram

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards