Mitt Allt

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Tarja Holstikko - 2 juli 2012 09:56

Sitter här i fotöljen och tittar på mina små barn när dom leker,Maya hon hoppar från gunghäst,till hoppren till nallepuhgunghäst och till nallepuh åkbil,hon har med andra ord kul:) Nowalie tar sig ålande fram på golvet,på väg att utforska nya saker,lillskruttan börjar bli stor.........".........................Igår tog gubben ner ett träd vid vattnet,blev så himla bra,mycket bättre utsikt,,nu när han varit så duktig tänkte jag att jag skulle gå ut o ta hand om riset som ligger kvar på gården,nåt kan jag väl iallafall hjälpa till med................snart kommer min nya telefon,men jag har redan ångrat mig på val av färg,,vill ha en vit istället,,så jag kunde ringa dom så att dom kunde skicka en retursedel,så att jag skulle få min vita..trodde inte telefonen skulle bli skickad så här fort,så jag får krångla lite,,men men så är det när man ibland inte tänker efter...Kram på ER nu ska vi ut och jobba lite!// TARJA

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards