Mitt Allt

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Tarja Holstikko - 1 juni 2012 07:46

Oj! 1juni redan???

Imorgon är det ju brukets dag,aktiviteter heela långa dagen,sen för min del blir det att träffa lite vänner på kvällen och och en sväng till lambo på en öl.Ser verkligen framemot morgondagen.


Towa har verkligen fått en jobbig ögoninnflamation,ögonen rinner,varar o så är dom igenklistrade på morgonen,stackars liten! hoppas den ger med sig fort,annars så måste jag ta o ringa farbror doktorn..gillar inte alls dessa förkylningar,nu har den gått igenom hela familjen.så nu får det vara nog!!


Nu får ni äntligen bilderna på stolen

före o efter  

     

Denna stol fick min Mathilda,hon ville ha den i sitt rum,fast jag hade ju andra planer..men vad gör man inte för sina barn


Bakning!!

Bakade till moa när hon fyllde 4år,dessa smarriga hit-hat cupcakes hade hon beställt av mig

   


Lite för mastiga för mig,en halv halv sån här hade räckt för mig..riktigt roliga att baka,trodde verkligen inte att jAG SKULLE lyckas,men sånt proffs jag är så   he he

  Massor av måsten som väntar!!

Kram på er!!

//Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards