Mitt Allt

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Tarja Holstikko - 17 april 2012 08:06

Ja hem till mor och far, här stänger dom av vattnet mellan kl 8-18.Verkligen bra tid för vi som har små barn ...är väldigt imponerad.Förra ggr stack vi ju till södertälje..Blir först kyrkan för oss,sen sexbo..tur man har päronen närma =)


Nowalie var en kinkig bebis igår,hade ingen ersättning hemma så hon fick nöja sig med bröstet,,inte så nöjd var hon..men på kvällen fick hon o hon sov gudomligt kl 01 vaknade hon sen åt hon inte förrens kl 7 det kallar jag bra rytm!


Vi fick besök av bästaste malin o hennes fam - mikis

Maya var på bushumör,o hennes kusin amanda med,dom är ju bara så jädrans gulliga..Kul och se dom små bli stora,Amanda är ju så himla lik hennes storasyster Linda,,får väl snart kalla henne för mini Linda =)


Bakade ju två olika kladdkakor,glutenfria förståss,,en citron och en nutella kladdkaka,,citronkakan blev inte bra,den måste nog göras på vanligt mjöl,Men nutellakakan blev supergod,sen försvann på typ en sekund,ska skriva ner recepten på brödet och kakan men inte nu har inte tid.


 

Våran lilla påskkärring

 

Towa och Nowalie.. gud va jag saknar Towis,hon sov hon mor o far inatt..tur jagfår träffa henne snart min lilla gonos,goning =)


Nu fixa iordning sig!

Kram Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards