Mitt Allt

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Tarja Holstikko - 15 april 2012 11:20

Jo brödbaket lyckades här är resultatet

 

Verkligen luftiga och goda.receptet kommer kanske imorgon!!


Förra helgen bakade jag dessa godsaker! så Mirre här är receptet!!

 

Orkade inte skriva av så du får göra det själv  


En dag så hittade jag denna lilla troll på toan! söt va?

 


Bjussar även på en bild på dom två små!

 

 Kram // Tarja

Av Tarja Holstikko - 15 april 2012 09:08

Lördagen var en härlig dag,hela familjen gick på en promenad,Första målet var Ica,där vi skulle handla lördagsgodis..sen fick vi gå till yaris och köpa oss en varsin korv..kändes som sommar,där vi satt på parkbänken.Synd att det blåste så mycket bara. Towis hon ville till lekparken,så då fick det bli så,ha ha tom gubben gungade,fast inte så länge pga illamående..sen efter en stund så skulle vi gå hemmet,men stannade till hos macke o Stina.Där fick Tjejorna busa av sig lite till..skön ute dag hade vi.. Nu har iallafall Tjejorna fått sin postlåda på plats,blev så fint mot lekstuge väggen.Nu håller jag på att prova ett nytt glutenfritt bröd recept,väldigt spännande om det blir gott..blir det gott,så fixar jag receptet här.Idag på em ska vi till Tommy o Malin,för Malin fyller år på tisdag,så vi ska fira henne idag..Ska bli kul att träffa alla igen.Ang min köksassistant så blev Stefans bröd mycket bättre och godare,,blev mer fluffiga...kl 10 ska jag börja grädda dom nya frallorna..spännande spännande..nu vill lilla Nowalie gosa,,, kram// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards