Mitt Allt

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Tarja Holstikko - 13 april 2012 21:34

Idag har det varit en trevlig dag.Vi började med att packa i ordning fika,vi åkte till svinö,där Stefan kapade sönder oljetanken.Där eldade vi en stor brasa och lite gräs,Tror tjejorn tyckte det var roligt.Lunch åt vi där med,passade på att grilla korv i den stora brasan,,haha fy va hett det blev,men god korv iallafall:) sen var det bara att åka hem och ta en dusch så att röklukten försvann..Jag och Mathilda hade bestämt att bara hon och jag skulle hitta på något roligt,så hon fick bestämma..Kupolen blev det.så nu i eftermiddags åkte vi dit en sväng,jag hade lovat mig själv att jag inte skulle handla nåt,eller kanske bara en tröja,men som vanligt blev ju inte fallet så.Skulle nog aldrig gått in på vero moda...hittade ett par jätteläckra jeans i aprikos liknande färg och en party linne..väldigt fina,och så var dom på rea hihi halva priset,det var ju inte helt fel!Och Mathilda hittade inget,eller så blev hon lite snål:) så kan det vara:) härligt var det att komma iväg bara jag och Mathilda.min älskade stora tjej!!!.Jo förresten våran soffa som hade gått sönder,jag ringde till wiggmans här om dagen,nu har vi en ny att hämta där!! Kan inte bli bättre!! Så nästa vecka ska vi hämta den,fanns liksom inte tid idag.. Nu blir det lite rygg kli på Mathilda tack och Gonatt gott folk!Kram // Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards