Mitt Allt

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Tarja Holstikko - 10 april 2012 20:00

Idag när gubben kom hem ville han dricka en kopp kaffe med mig i köket,hade absolut ingen lust,precis satt mig med Nowalie i soffan,än en gång frågade jag om min köksmaskin kommit,,Nääs det hade den inte sa han..tro ni att jag blev arg...mmm väldigt! Nu ville jag inte ha en skitmaskin grr va arg jag blev...Maya kom in till mig och ville att jag skulle komma,sen kom Towa o nästan grät av glädje! Ma mma mamma ,pappa lurade dig det finns en maskin i köket :) hmm undra om jag skulle tro på det..gick in till köket och helt riktigt stod min efterlängtade maskin på bordet! Tack min underbara gubbe!! Och ja,,jag var tvungen att provbaka på engång,Först blev det glutenfritt bröd. Sen blev det lantbröd till oss andra.Maskinen skötte sig väldigt bra,så änsålänge är jag helt suveränt nöjd med den! Nu måstematchen sluta igen,,notis är ledsen.. By Bye// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards