Mitt Allt

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Tarja Holstikko - 4 april 2012 10:15

Fy sjutton va dyrt det är o handla mat osv,på två dagar har jag bränt 1500 kr..men idag så var jag tvungen att handla schampo o balsam,inpackning,o slingor. Måste bara fråga någon snäll som kan fixa mitt hår.I går gjorde jag slingor i Mathildas hår,resultatet blev kanon bra,visst var man nervös,för det var ju första ggr i hennes hår.:). Nu iallafall Tjejorna på dagis,kommer inte ihåg när dom var där sist,så jag och Nowalie passar på att skriva här i bloggen,men tror inte riktigt att hon gillar det. Fick en chock när vi var i kyrkan igår,pratade med Tessan,och vi kom in på skola osv,,fyr sjutton min lilla Towa börjar lekis nästa år.var i helskotta har tiden tagit vägen?. Trodde först hon drev med mig,hmm men så är ju icke fallet. Mina tjejer blir stora..idag så måste jag bara hämta påskris så vi får pynta färdigt,sen vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på.God mat ska jag iallafall göra..fisksoppa o potatis..supergod är den!Nu måste jag klä lilla skruttan,vi ska ut o jaga ris,,sen hämta hem tvåbusarna! Kram o hej!/// Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards