Mitt Allt

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Tarja Holstikko - 3 april 2012 15:36

Idag blev det en vända till kyrkis,väldigt trevligt var det.idag kom det iallafall många dit,så det var ju kul..Jag är inte den som köper fryst färdigmat,men nu provade jag på potatisterriner från Ica! Verkligen supergoda så dom kan jag rek!!idag fick jag hem en liten prov burk cosmetofruit face anti-aning defense finns hos bodystore att köpa..så får se om min hud blir bättre o finare 4ml om dagen skulle man dricka,så få se om jag strålar sen någongång..berättar senare hur det gått..men den kuren. Idag har jag varit jäkligt elak på allt,fyr vad tur jag har....först så har vi våran skinnsoffa som vi köpte för 3år sedan ..förra året gick en fjäder sönder så den känner man när man sitter på den platsen,nu har ytterligare en kommit upp,,,fyr fn säger jag bara...och så vet jag ej hur lång garanti är på soffjäkeln... Sen har vi ginatricot...har skickat tillbaka två tröjor sammanlagda värdet 300 kr..inte har dom fått returen så jag får pröjsa allt själv!! Helt kass affär där man bara kan ha mejlkontakt om man skulle behöva få tag på dom..fy farao...så därifrån tänker jag inte beställa mer. O så hade ju jag den där incidenten där någon jäkla pucko har hackat min dator o snott allt till mitt visa kort,så jag blev blåst på 600 kr,fick spärra korten ,göra en polisanmälan o nu måste jag till banken ocjh före en kortreklamation,som om jag inte har annatvatt göra...ochbdom på Gina trio skrev att jag skulle reklamera till posten! Ja tjogen va lätt när det inte ens fanns streckkod på paketet,omöjligt att spåra....och inte fick jag heller ett kvitto när jag lämnade in paketet..så jag har tur ja ha ha komiskt allt är...åååååååå är sååå förbannad grrrrr..nä nu ska jag betala trök,räkningar...så en sak till skit iPad som stavar hur som helst måste jämt titta på vad jag skriver,men ofta blir det fel. Hmm det var det nu har jag fått klaga...kram på ER! // Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards