Mitt Allt

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Tarja Holstikko - 1 april 2012 20:58

Ja det blir man efter att man fått umgås med otroligt underbara människor! Tack tjejer för en supertrevlig helg! Nästa gång för vi laga maten själv o mysa lite med vin osv :) längtar tills nästa gång! Började kvällen hos Mikaela,sen blev det ABBes som bestämt , trevligt trevligt!. Hade väldigt tur med Nowalie hon vaknade bara en gång inatt kl 4 sen åt hon inte förrens kl 9 helt underbart! Inte fick jag nån köksmaskin i fredags,,grrr..ja ja men jag har inte haft tid att baka iallafall..J ag är då verkligen urusel på att skriva,men är ju ingen poet heller eller skribent..so so men jag fattar iallafall vad jag skriver.Fm började inte så bra idag,gubbes var en surgubbe,o då blev jag hur arg o ledsen.,tur var väl att Malin Tommy och söta babbel Amanda kom förbi:) så sen blev bara dagen bättre.alltid lika trevligt att träffa ER! Dagen har bestått av en massa städning o tvättning o lite pyssel med Mathilda o Towa.så nu e jag värd lite vila här i soffan.Har ni lurat någon idag? Jag lurade gubben o sa att det var världens snöoväderni Hedemora, hmm inte så roligt för det kom ju en massa snö sen senare.Till Towa sa jag att jag såg en giraff som var lika stor som hon,den gick på vägen.och sen gick den till lekstugan för den ville bo där,samma sekund så ville Hon ut o kolla på den i lekstugan! Gud så elak jag kände mig,så jag fick tala om ganska snabbt att det är första april och då luras man..men mamma sa Towa man får ju inte luras..fick verkligen förklara för henne på ett bra sätt att man bara får luras idag.Sen försökte jag lura svärmor,hmm men jag kunde inte hålla mig..Kram o Gonatt // Tarja

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards